måndag 21 april 2008

Blå himel o sol!

Nu har det varma vädret kommit hit till oss !!! Helt undebart.
Har vart en väldigt fin helg me en hel del pils i solen o många skratt o även lite jobb på mig medans alla andra va lediga :(
Nästa helg är iaf min för då kommer min lilla Marie o hälsar på mig :) Längtar verkligen efter henne. Har inte sett henne sen i feb. Så det blir lite grillning o så en o annan tur till Lloyds ;)
Hade min kväll på Lloyds i torsdags me. En lite sliten Silje , jag o en Linn kom inhoppandes på Lloyds. I Linns fall så va det inhoppandes hon kom, går ju på kryckor den lilla honeyn haha
Vart en bra kväll men kanske en eller två öl för mycket men men :)

Har väl inte gjort så mycket vettigt idag egentligen mer än att suttit i solen o diskat lite me :)
Ska väl snart börja göra mig iordning för Siw är på besök tillbaka så vi ska in o äta lite mat o uppdatera varandra lite om vad som har hänt den senaste tiden, senast jag såg henne va på nyår så det va ett tag sen.

Har bokat lite till semesteren nu. Den 14 aug åker vi till Estland för att fira Marlys 25 årsdag :) Kommer bli riktigt kul faktiskt , kan ju tom lite estländska jag :) haha vet dock inte hur mycket användning jag kommer ha för dom fraserna jag lärt men det är bättre än inget. Vi blir faktiskt en hel del som tar flyget från oslo bara för hennes skull, vi är snälla vi ;)

Nu börjar det bli lite bråttom här.. Ha det!!

Inga kommentarer: