måndag 14 april 2008

En vecka senare.

Va faktistk hos läkaren i tisdags,inget brutet i handen men en kraftig stukning så har vart sjukskriven i en vecka. Ska på jobb imorgon igen,får väl se hur det går me det. Handen är ju inte bra än o jag vill inte sjukskriva mig en vecka till men det ser inte så ljust ut.

Veckan har iofs gått ganska fort. Har vart ute på Lloyds ett x antal gånger. Har inte druckit så mycket som jag brukar me tanke på att jag inte ville bli drita full o skada handen mer. Har absolut haft det skoj. I torsdags så åkte jag o Linn in till Hönefoss för en klippning o lite mat o sen LLoyds. Så nu har jag ännu kortare hår än innan. Blev riktigt bra faktsikt. Har alltid velat klippa kort men inte riktigt vågat men nu är det gjort o jag trivs i det. Fördelen är att jag slipper ha uppsatt hår när jag jobbar :)

I går när jag o Maria gick hem från krogen så berättade jag för henne en sak som jag inte vågat säga till nån annan innan. det kändes så skönt att verkligen få säga det när jag har bärt på det så länge. Kännde mig helt utvilad imorse när jag vakna. Kommer berätta det för fler när jag väl får mod att göra det. Känns så befriande.

Nae nu är det natta som gäller för mig, är lite sliten. Ha det bra folkens!!

PS:Milla kom hit snart! Jag o Linn väntar :)

1 kommentar:

Milla sa...

Vad har du gjort me handen stumpan??
Klart jaska komma... grrrmåste komma på när bara;P
Pöss babe