måndag 7 april 2008

Konserten m.m.



Lördagen då. Åkte in,träffa Chriss,åt mat,drakk pils o såg Raised Fist!!!


Stället John Dee va ritkigt nice, konserten börja inte så bra för min del, fick en full mann över mig så tog emot mig me höger tummen i marken,sen gick inte den o röra. Blev bättre me lite is på. Aja förbandet, Adept (svenskar dom me), var förvånande bra. Släpper debut skivan nu i höst så håller tummarna för dom.


När Raised Fist finally kom på sen va det igång!! Va en så bra konsert,dock va jag lite passiv på grund av tummen men till slut gick det inte så jag lämna Therese o hoppa in.


Som jag misstänkte så kom tummen ivägen men det va det helt värt!!!!!


Kan fortfarande inte röra tummen o det jobbiga är att det är höger tummen så känner mig helt invalid.


Längtar redan tills jag ska se dom på Hultsfred!


Efter konserten blev det till att ta sig til Latter för att möta upp Chriss igen o festa lite me han o hans nya arbetskollegor.


Jag har verkligen saknat honom!!!!




Har vart fri idag så va i sandvika o på ikea me John o Maria. Att man kan ha så kul åt så lite.


Barnavdelningen på Ikea rockar iaf hahaha


Ska jobba imorgon kväll om hande blir bra annars blir det läkaren,det fik jag stränga order från Britt om.




Sitter o ser på film nu så måste börja konsentrera mig nu så Ha det!!

Inga kommentarer: