söndag 8 juni 2008

2 dar kvar

2 dar kvar tills jag o maria vänder våra näsor till Linköping och Hultsfreds :)
Skall bli så skoj.

I fredags blev det grillning me Øivind o några till. Riktigt trevligt även fast det blev en krigszon mellan oss och myggen så vi gav oss ganska tidigt o fortsatte hos Øivind.
Sen vart det musikquiz på Lloyds o jag kan väl inte direkt påstå att jag är så väldigt stolt över våran insats.

Igår blev det jobb i värmen o i aldeles för många timmar. Hade sånt bra humör hela dagen och så mycket energi så efter jobbet drog jag o maria in till byn för att gå ut o gå lite, men vi kom inte längre än till Lloyds.
Satt o prata me Enis i dörren mestdel av tiden. Vi satt o log väldigt åt fylla folk haha.

Fick höra en sak igår som jag inte riktigt vet om den är sann eller inte. Men det är mycket som talar för att det ska vara sant. Det skrämmer mig lite samtidigt som jag blev väldigt glad.
Får väl se hur det blir.

Ska jobba senare idag. Sker inte så mycket på jobbet ikväll så ska få besök av Øivind, om han orkar. Kan vara lite gott me sällskap :)

aja ska fixa o trixa lite nu...

Inga kommentarer: