tisdag 24 juni 2008

Sliten

Är just nu sliten o sjuk. Har gjort så mye på sista tiden.
Hultsfredsfestivalen är avklarad o det är nåt som kommer leva i minnet länge.
Hade det väldigt skoj o banden rocka verkligen. Såg ju RATM o det va det bästa jag sett på länge. Bara den konserten va värd hela resan dit.

Hann me o va några dagar i Lkpg me o hälsa på dom nära o kära. Inte för att det är så många som jag träffa så det va det dom som betyder mest för mig som jag valde att träffa.
Min Milla träffa jag ju givet! Det va så härligt att umgås me henne igen. En kaffe kopp me Rikard hanns også me o det va ju ca året sen jag såg honom sist så det va riktigt trevligt o uppskattat.

Jag o Linn har sedan lörag legat ner i soffan me feber o snuva så det har inte vart det roligaste men men.

Har haft tid att tänka aldeles för mycket o tror att jag verkligen behöver en semester nu. Är så sliten, orkar inte ens gå til jobbet. Jag har en sånn saknad av den sak jag inte tror att jag kommer få tillbaka igen. Vill kunna känne det jag kände för ett par år sen. Vill känna att saker har menning o betyder nåt. Har kommit in i en riktig nedtur just nu...
Vill ta mig upp igen , vill lära mig att våga ta chansen...

Inga kommentarer: